UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 14 Julai 2010

MaCam2.....TaK FahAm BeTuLLah

~ My princess (Are-tien)

Pening kepala aku fikirkan kerenah anak dara aku yang sorang nih....... Tak faham aku......Kejap kata nak.....kejap2 macam nak KIV dulu.........alahaiiiiiiiiiiii.........

Citenya......... kan baru2 ni dia mintak aku tukarkan dia ke sekolah di sini. Means nak stay dengan aku. Aku suruh tunggu sampai next year , dia tak nak.

So, aku pon tak nak paksa apa yang dia tak sker......Budak2 sekarang ni bukan boleh dipaksa sangat...... Aku pon dah surveylah sekolah2 yang sesuai. Tiba2..........

2 hari lepas....... dia sms kata " ibu, kita rasa nak amik exam kat sini dulu lah"........... Aku dah jangka dah. Budak2 ni cakapnya tak tetap. Nasib baik aku belum balik kampung, uruskan tukar sekolah dia. Kalau tak kan ke haru biru jadinya! Macam2 kerenah.......




4 ulasan:

ArELeEz berkata...

xpe2.. nanti org tlg tarbiah dia. ha3..

azzey berkata...

Areleez: ok2...tarbiah ke tazkirah ke...janji jalannnnn...ha3...

ardinihumaira berkata...

kak! tak sangka akak ada anak dah besauu.. akak nampak sangat muda! siesly ;)

azzey berkata...

ardinihumaira: haa haa..... now u know !!! hu3...muda??? sungguh indah kurasakan...wakaka!!! jiwa mmg sentiasa muda...tq bebeh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs