UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 22 Julai 2010

LeTaK IkUt SkEr !!!

~ Credit to google.....


Tak pasti salah sape. Tapi dah 2-3 kali berlaku. Ada sekali tu main selit2 kat pintu jerk.... letak ikut sker!!!!! Mesti u alls nak tau apa dia yang aku maksudkan tuh.....Ape lagi .......... kalau bukan surat @ letter!

Kalau main selit2 tu.....selit2 kat tempat yang betul, tak pe juga...... tapi dah la selit kat tempat yang tak sesuai, alamat pun memang tak tepat.

Ikut sker2 jerk nak letak surat tu kat mana. Aku plak yang terpaksa jadi 'part time' posmen, tolong letakkan semula surat2 tu kat dalam peti surat yang sepatutnya. Bukan sebab dah terlebih rajin, tapi sebab surat2 tu diselitkan kat pintu rumah aku. So nak tak nak kena lah letakkan semula surat2 tu kat tempat yang sepatutnya.

Macam tadi.....statement dari bank .... Tengok2 sampul pun dah terbuka! Haiiiiiiiii......tak taulah sape punya keje.....

Yang aku tau, bila aku dapat je surat macam tu....... aku akan cuba sampaikan kepada yang sepatutnya.....Am I Right???

6 ulasan:

velasrizal berkata...

sapa pnya keje la buka surat org tu..

Kesan Produktiviti Pekerja Sepanjang Piala Dunia 2010

azzey berkata...

Velasrizal: tulah.....dh 2-3 kali dh.....nk kene ltk CCTV nih......he3......

ardinihumaira berkata...

tak syok kan orang bukak surat kita. tambah2 kalo statement akaun bank. iskk

ArELeEz berkata...

owhh.. yeahh..! u're rite, bebeh! keep it up! mane tau, buleh jadik duta posmen semalaya.. hiks..

azzey berkata...

ardinihumaira: mmg tak sker...nasib baik bkn akak py...klu tak mmg siasat spi ke akar umbi....hukum gantung je sampai mati....he3....

azzey berkata...

Areleez: tulah tu...mana tau blh bukak post office sendiri....hu3.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs