UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 12 Mei 2010

TuDuNg BaRuKu YaNg ChAnTeQ...


~ Dengan gaya senyuman yang berbeza...he3...

Kali ini entry aku adelah tentang tudung... well i'm The Tudung Lover..hi3..Kalau dulu aku suka sangat pakai tudung bawal. Tapi bukan pakai macam tu je tau... Aku siap lilit lagi, bentuk segitiga lah kat depan, bentuk bulat lah, dan macam2 lagik...But after the time pass by.... chewwah.. aku beralih arah pulak kepada selendang panjang...Ntahlah rase cam best plak pakai selendang..kelebihannya wajah kita secara automatisnye akan kelihatan muda....hu3...
But lately... aku lebih selesa dengan tudung sarung jerk.....Bukan pe 'tudung2 sarung' ni senang nak di pakai, dan warna serta corak nye pon chanteq2...Besenye aku suka cari tudung2 macam nie kat pasar2 malam... coz boleh tawar menawar..Salah satunye Pasar Malam Bangi.Memang banyak gilerrrrrrr tudung2 yang dijual kat sana sampai boleh wat rambang mata...
So, baru2 nie aku pegi Pasar Malam Bangi..dapat le rembat 2 helai tudung sarung..satu warna kuning (yang dalam gambor tu).. satu lagi warna kelabu (corak jalur2 kat bahagian awning dan bawah tudung)..tapi gambor nan ado...So, sesape yang berminat ngan tudung2 macam nie.. silalah berkunjung ke sana ek !!!!!

4 ulasan:

NeenaAnuar berkata...

sweet! :D

azzey berkata...

tq dear...hu3..:P

ArELeEz berkata...

belikan org 1, nanti claim la.. nak kaler purple sedang2, xmo yg gelap2 sgt. corak nak yg cam gambar di atas. buleh la.. buleh la..

azzey berkata...

anda berminat dgn tudungnya ataupun cara pemakaian oleh modelnya??? wakaka....
...woit!!! dah lah order , banyak songeh plak....hokaylah hokaylah hokaylah..puas hati ????? ishk ishk...PIXY bila nk blkan??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs