UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 12 Mei 2010

PoKoK MiSTeRi...

~ Pokok Misteri...

Pernah kah anda semua terlihat pokok ini (macam Edisi Siasat la pulak).....Kalau secara kasarnya memang tak ade ape yang berbeza pon pokok ni dengan pokok2 yang lain.....Tapi kalau kita perhatikan dan perhalusi......kat batang pokok tu terbentuk seolah2 muka beruang....Nampak tak murid2.....he3.....Kalau tak nampak juga pakai cermin mata hokay... tak pon pakai contact lens....hu3....

Nak tau di mana wujudnya pokok ni??? Ni nak bagitau (kalau ade yang dah tau pon tax pe..aku nak bagitau lagi sekali...hi3...) Pokok ni ade di KELLIES CASTLE.Tau kat mane KELLIES CASTLE??? Ianya terletak di Batu Gajah, Perak.Memang itu adelah salah satu tempat bersejarah di negeri Perak...

If I'm not mistake....I went there last year... but cannot remember the date.Sesiapa yang berminat dengan kesan2 peninggalan sejarah bolehlah berkunjung ke sana seberapa cepat yang mungkin...he3....Ni bukan promo, tapi pemberitahuan..hu3...Tapi memang interesting tempat tuh...So tunggu ape lagi...MOH LE KITE KE PERAK !!!!!!

4 ulasan:

NeenaAnuar berkata...

memang unik pokok nie! :D

azzey berkata...

yup !!! neena kan suka jalan2...so i suggest u to go there...x jauh ngan my kampung tuh...hu3...

ArELeEz berkata...

weird owhh.. tempat tuh! xmo gi sanelah! nanti kang t'serempak ngan antu..! huu.. ngeri2..

azzey berkata...

x mo g sane..g la sinun...hu3....best arr tpt dia..mane ade antu..ishk ishk...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs