UpDaTeR

Pengikut

Pages

Ahad, 23 Mei 2010

KFC .... & PreSSiE FoR My HuBBy..

~ Nugget (Shrimp Hearties) for me .... Snack Plate for my hubby ....

~ Bilalah boleh makan nie.....asyik amik gambar je..ishk ishk...

Haiiiiiiiiiiiiiiii !!!!!!! Dah 2 hari aku cuti berblogging nih.....Bukan pe, banyak urusan (chewwahhhhhh ...). Cuaca pulak panas sangat sekarang ni, tu yang selalu tak lekat kat umah tu, asyik kuar je. Bila balik dah penat. Nak online pon dah malas...But, today I'm back.Dah mula nak panaskan enjin semula.. So watch out okay !!!!!

Kan before this aku ade cite pasal 1st Anniversarry aku ngan my hubby....So this time tibalah masa nak bagi hadiah kat dia..Hari tu K.I.V dulu coz ...fhm2 jelah ek.....hu3...So, demi untuk melaksanakan program bagi hadiah ni ...lebih eloklah klu ada acara makan2 kannnnnnn...hik3....

Nak tau mana kami pegi ????? Mesti sume pun tau kan....Dah tajuk entry pon KFC....Kami serang KFC pulak kali ni. Balik je keje on Friday (21/05/2010) aku terus ajak hubby aku kuar... Lagi pun dah lama tak pegi makan kat KFC, coz aku ni bukan penggemar ayam2 nih....Lain la my sista (Leez) tuh....he3...

Nak tau ape pressie for my hubby....Kalau u alls bijak pandai cubalah teka.... hahaha.....

~ Tataraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

~ Pressie for my hubby...

Ni dia pressie for my hubby....Saje je nak wat kenang2an....A sweet Memory For Us...Sambil2 tu makan la menu yang dah di order...Aku terminat pulak nak makan nugget hari tuh.... So order la Shrimp Hearties nih... Memang sedap lah rasa nye...Kat dalam ada isi udang ... rasa kenyal, memang wat aku ketagih nak makan lagi.... Aku makan nugget je...Coz diet kene jaga walau mvam mana pun...hu3.....

Hubby aku macam beselah, favourite dia apelagi kalau bukan Snack Plate tuh....Yummi yummi....Makan tak tengok kiri kanan, tau2 je dah habis......ha3.....

Bila perut dah kenyang, pressie pun dah bagi.....terus balik umah ....then....zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....hu3....

7 ulasan:

Sharinginfoz berkata...

baguslah bagi2 hadiah kan.... untuk hari yang berbahagia... sedap gak kfc ni...

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y berkata...

pressie tu musti neck tie kan? xpun, wallet kan? if teka2 hadiah nie, org yg teka buleh dpt hadiahkah? ;P

azzey berkata...

hei !!!! apparaaaaaa neck tie....ingat ketua belia ke nak pakai necktie...wallet ????? betol betol betol....bijak berfikir....x sia2 makan ayam byk2....ha3....Hadiahnya....tungguuuuuuu nasi lemak ikan masin ek....ha3...

azzey berkata...

Sharinginfoz: haah kan....klu saling hadiah menghadiahkan tu blh dtgkn bahagia,,,,why not ye x ???? he3...
Mmg sedap KFC tu...lagi2 nugget tu...i love it !!!!

lily lotus berkata...

happy anniversary :)...semoga kekal bahagia...salam kenal!

azzey berkata...

lily lotus: salam perkenalan juga :P...tq 4 ur drop by...hi3....

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y berkata...

owhh.. yeahh..! ah kak mmg pandai, owhh.. ha3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs