UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 19 Mei 2010

MaKaN2 KaT RuMaH LeeN.... TaMaN BuKiT MeWaH

~ My hubby di meja santapan ......

~ Ada steam bot .... dalam rice cooker lagi....

~ Tak hagak2 aku makan ; makan free katakan...he3..

( abaikan je pinggan mangkuk yang berselerak tu hokay..)



Memang macam2 ada...Ada steam bot ; sosnya memang marvellous. According to Leen, her hubby yang wat sos tuh....Pandai tol hubby dia masak. Sesiapa yang berminat boleh le order dengan 'mengemailkan' permohonan ke azzey77@yahoo.com ...... he3......

Then, ada laksa , pon sedap juga.Tu Leen yang masak sendiri....katanya.... Tak kisahlah, belasah jerk. Janji sedap. Nak tunggu aku buat tak tau bile..... Seumur hidup aku tak pernah masak laksa.... (psssssstttttttttttttttttttttttttttttttttt: jgn cite kat sape2 ek.....)...

Bihun goreng pun ada, tapi tak sempat makan. Perut dah full tank, tak leh nak go in dah...so aku pandang jelah... Dengan pencuci mulut, buah tembikai lagi.. memang fresh. Tauhu sumbat ngan kuah kacang pon ada. Sempatlah aku try sekeping..... Sedap gak, sume pun sedapppppppppp......... ha3.....


~ Scene wajib sebelum makan ... posing dulu with my hubby...

~ Anak2 Malaysia.... he3..... (Anak2 Leen & Anak2 Farah ; adik Leen)
From Left: Aidil, Alia & Amar
In Front: Anak2 Farah .....

~ Tuan Rumah (Leen; duduk di tengah2 baju hitam) & para tetamu...

Actually, Leen celebrate birthday anak2 dia sekali. Kalau aku tau boleh bawakkan pressie... Tak de rezeki anak2 dia le jawabnye.

Selain aku dan my hubby, adik -beradik dia pon ada sama. So meriah le juga. Dapat le bertukar2 cerita. Kalau sebelum ni just tengok through fb jerk...so kali ni sempat bersuai kenal...Actually elok gak wat majlis cam ni. Even not so 'happening' yang penting boleh eratkan silaturrahim sesama kita. Bukan apa kekadang sesama adik- beradik pon jarang kita nak jumpa....

So, temanya next time dun forget to invite me, if u alls wat majlis makan2 cam ni.... I really like it !!!!!!! Lagi2 kalau datang just for makan jerk....he3....

Anyway tahnks a lot untuk Tuan Rumah yang sudi jemput aku datang... Also thanks for cenderahati coklat yang comel tu ye Leen...Kalau ada rezeki lebih panggil le aku lagi ek.. Kecik tapak tangan, Stadium Kajang tu aku tadahkannnnnnnnnnnnnnnnn ......... ahaksssssss...... !!!!!!

2 ulasan:

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y berkata...

makan xagak2, owhh.. musti sudah mok2 kan? ha3..

azzey berkata...

i mkn pe pun....diet x lari...lihat jelh2 gambar2 ku itu...tetap maintain gitu....ahakssss....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs