UpDaTeR

Pengikut

Pages

Ahad, 2 Mei 2010

JaLAn2 Ke PuTrAjAyA...ALaMaNdA...PrT 2..


~Beselah aku...sempat posing dl even kt ne pon...he3....
kt playground sementara layan anak2 buah main...


~ Lip2 klu kt palyground, mmg x ingat donia....


~Aneem & her 2 'princess'...



~ My hubby pon control macho lepaking kat playground...

Sampai je kt Alamanda...my niece yg 'mok2' lg hiperaktif tu terus terjah playground...she was so excited...dia mmg pantang jumpa taman permainan nie..klu kt TI, mama dia suka ckp taman x siap lg bila dia terpandang je taman...sometimes kelako jg..everytime lalu taman permainan dia automatik akan ckp ngan aku..." ibu... taman x siap lg"....means dia x leh main le tu...Bukan pe bg alasan mcm tu, klu dia dh jejak je kaki dia kat taman tu...mmg susahhhhhhhh gilerrrrrrrrr nk ajak dia blk....tu yg kene bohong sunat tu...ha3...la3......sain Lip2...

Almost 10 min. je we alls kat situ...then mula move to d kedai2 there...

* to be continue...

2 ulasan:

ArELeEz berkata...

apsal xde playground utk adult, ha? org pun nak main gak hape..?!

azzey berkata...

yang ado...kt circus sane....x pon fun fair..hu3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs