UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 12 Mei 2010

KuRsUs PeMbAnGuNaN ImEj PeRsOnAL & kEmAhIrAn InTeRpErsOnAL @ BaGaN LaLaNg... PrT 11...

~ Tersangattttttt lah banggenye...Dapat menamatkan kursus dengan jayanya...


~ Memang gambor ni blurr sikit..tapi x peduli, aku nak update gak !!! hi3...


~ Gambo Leen amik sijil x sempat snap....kira oraitlah, janji ado....hu3...


~ Giliran Wani pulak...

Rasenye dah banyak entry aku tulis tentang kursus aku nie, tapi x juge habis2...x pe ... x pe... sikit je lagi nih....Kalau wat drama sequence, dah lame dah den kayo...ha3...
So, setelah bertungkus lumus selama 3 hari 2 malam mengikuti kelas2 yang dijadualkan, maka tibalah saat yang dinanti2kan...ha3... Penyampaian sijil dan penutupan kursus...Maka riang gumbiralah wajah semua para peserta, dek kerana x sabor2 nak balik ke rumah masing2....terutamanye.. aku le tuh.. sape lagik ??? wink2...
Untuk makluman (sedikit infolah ye), sijil telah disampaikan oleh, En. Razif iaitu Penolong Pengarah dari JPA, Putrajaya...dan we alls adelah batch pertama @ perintis untuk kursus yang sebegitu rupa anjuran JPA....rase banggalah....chaiyokk..chaiyok..
Selesai je majlis penyampaian sijil, we alls terus ke dewan makan untuk makan tengah hari..then balik ke bilik...amik sume beg yang dah siap di 'selenggarakan'..ha3... dan.. ape lagi..TIME TO GO HOME !!!!!! Driver pon dah tunggu...Hooray beshhhnye nak balik jumpa hubby...























































2 ulasan:

ArELeEz berkata...

muka PP JPA tu cam mawilah! ekin mane ekin? ha3..

azzey berkata...

.. tulah tu...EKIN ??? ntah..wa pu che taw....hu3...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs