UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 11 Mei 2010

KuRsUs PeMbAnGuNaN ImEj PeRsOnAL DaN KeMaHiRaN InTeRpErSoNaL @ BAGAN LALANG PrT. 7....

~ Kat sinilah aku berkursus...3 H 2 M......

Dah banyak entry aku tentang Kursus yang aku attend ni...tapi aku lupa plak nak cerita tentang tempat aku berkursus....he3.....Aku berkursus kat PUSAT LATIHAN LEMBAGA KEMAJUAN IKAN MALAYSIA kat Bagan Lalang, Selangor.Memang tempat ni diwujudkan untuk kursus / latihan.Dah namenye pun LKIM , So for surelah more related to the fish..Hiasan dalaman dewan makan, chalet lebih kepada gambar yang menceritakan tentang ikan.... tapi sayang aku lupa nak amik gambo...asyik sawan amik gambo sendirik je...hu3....

Yang paling best, bila we alls sume di jamu dengan hidangan ikan bakar yang memang very the fresh!!! Memang terbaik dari ladang lah !!! Nanti next entry aku story ek....so...

* To be continue...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs