UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 4 Mei 2011

SETENGAH HARI DI PESTA BUKU - PWTC ; 30/04/2011

~ Pesta Buku - PWTC ; 22 April 2011 - 1 Mei 2011

~Memang ramai giler orang hari tu. Jalan pon sesak

~ Parking pon FULL. Terpaksa parking kat tepi2 lorong kecik kat situ. Kat tempat banyak gerai2 jualan goreng pisang dan buah2an tu

~ Yang naik teksi ada, yang pegi sendiri lagi le ramai


~ Pelbagai jenis buku ada kat situ....Ni buku2 agama

~ Tengok le ni betapa sesaknya. Ni baru satu tempat.....Tempat lain pon sesak juga....

~ Yang bawak anak2 tu sampai besila le kat lantai ruang legar tu. Penat beb.....

~ Ibu dan ayah budak pon tak terkecuali...hu3...Aku dah rasa nak pitam masa ni. Tapi sempat pose lagi....:P


~ Kebetulan ada majlis ceramah juga masa tu. Tapi aku tak sempat tengok. Kat tingkat atas pun ramai orang

~ Sudahnya aku duduk je kat depan pentas tu. My princess ngan ayah dia je pegi cari buku. Aku dah tak kose dah.......:(



Inilah kisah setengah hari di Pesta Buku - PWTC ; 30/04/2011. Nak menunaikan hajat my princess nilah. Tu yang sampai juga ke situ.....:)

14 ulasan:

ArELeEz berkata...

apsal la x gi mase matta fair dolu tu? hu3.. buleh dpt rate bilik hotel murah2. dok kat 1st world genting = 48 hengget/nite/room. sape xnak, babe..?! hu3..

eelobor berkata...

tak sempat nak pegi pesta buku kali nie, ruginya rasa....

makdara TERdiva berkata...

MDT pun tak berpeluang ke sini..tggu next event..insyaAllah

tengkorakemas berkata...

memang sesak gile, kak dengar tak pengumuman anak tercicir tu?kalau takde org tolong payah juga nak jumpa..

lepas ni TE ingat nak datang tengah2, elakkan hari2 terakhir

misya berkata...

orang sekarang kan minat membaca,bgus ar pricess kak azzey rajin membaca,

fairus berkata...

ramai yang pergi pesta buku ni erk.. camne la statistik negara boleh dapat purata orang baca buku 2 buah setahun..

icee-yah berkata...

aah tahun ni tak sempt nak pgi..thun dpn nak pglah

DKosongLapan berkata...

ahaksss....awok dulu mase koje kat PWTC tu...haghi2 pegi Pesta Buku.... memang best...meghiah....tapi itu dulu le....dah balik Ipoh ni..... tengok daghi jauh je leeee

AnneRaini berkata...

sy mmg suke pegi pesta buku..acara wajib tetiap tahun tu..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

xpernah merase g pesta buku mcm nieh..
best eh???

Mama Gee berkata...

dah termiss pesta buku kali ni le...selalu pi cari majalah je..dapat diskaun skit pun ok...hehee

rasp berkata...

memang umatnya ramai kan sis...
i pun ada gak adegan dok kat tepi2 gitu sis hehehehe...

Ardini Humaira berkata...

bestnye akak ke sana.,teringin dni. tapi jauh ;)

Alin Marlini berkata...

Alin pun pegi PWTC..siap jumpa Siti Rosmizah..penulis..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs