UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 3 Mei 2011

PEROMPAK ' BATMAN ' SEMPAT CURI DUA EKOR AYAM

ABDUL HAMID menunjukkan bagaimana kepalanya dipukul dengan alat senaman besi oleh dua penjenayah yang menceroboh rumahnya di Teluk Intan semalam.



Hape le punya perompak. Dah le merompak dengan penutup mata ala-ala 'batman'....barang2 yang dicuri tak seberapa ; cuma wang tunai bernilai RM38, dua telefon bimbit.....dan sempat lagi mencuri dua ekor ayam kampung milik tuan rumah.

Dah le macam tu....punya lah keji, sanggup plak memukul kepala salah seorang mangsa yang sarat mengandung 8 bulan.

Yang dicuri tak seberapa ; tapi kalau kena tangkap, merana badan merengkok dalam penjara. Huh!

Kejadian ni berlaku di Kampung Permatang Jambu, Degong Langkap berdekatan dengan Teluk Intan. Teluk Intan kampung aku plak tu. Bengan je bila dengar kes2 cam gini. Carile keje yang berfaedah sikit. Berniaga ke hape ke....Nak mencuri je taunya.....:(

*Sumber - KOSMO

6 ulasan:

misya berkata...

owh ngeri nya dengar,kena berhati-hati sekarang ni.

misya berkata...

owh ngeri nya dengar,kena berhati-hati sekarang ni.

misya berkata...

owh ngeri nya dengar,kena berhati-hati sekarang ni.

aNaYaNa berkata...

itulah dia bila dah terdesak..kerja takmo jadikla jembalang dok curi rete orang..

fairus berkata...

penyamun punya penyamun...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

teluk intan tempat ku...
huhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs