UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 11 Mei 2011

KEJE LE HARI NI SELEPAS BERCUTI SEMALAM ..

~ Selamat pagi


Tajuk straight to the point ; senang nak faham. Selepas bercuti semalam...hari ni kembali bekerja semula. Datang keje dengan rasa sakit perut. Sakit perut sejak petang semalam yang masih belum okay sangat lagi.

Tak pasti kenapa ; samaada lewat makan atau pun aku makan goreng pisang yang dibeli kat gerai tepi jalan yang dekat je ngan umah aku ni. Rasa tegang je kat bahagian perut sebelah kiri. Sekejap2 sakit.....kejap2 okay...:(

Cakap pasal sakit perut, baru teringat yang aku belum minum pun lagi. So jom pegi pantry , temankan aku bancuh oat secawan.....

9 ulasan:

misya berkata...

selamat pagi,have a nce day

ArELeEz berkata...

org dah b/fast. makan cekodok cicah asam pedas telur rebus. slurpp2!

amirah berkata...

selamat bekerja kembali azzey..saya pun baru balik cuti..mak sy tk sihat

bunga berkata...

semoga perut cepat sembuh yek..

Ardini Humaira berkata...

kakkkk! comelnye bertudung hari ni :)

eelobor berkata...

kita punya cuti tahunan dah tinggal beberapa hari lagi...cmner la nak cuti panjang masa raya nanti

fairus berkata...

SELAMAT KEMBALI BEKERJA.. JAGA PERUT BEBAIK.. SILAP2 ADA BABY TU.. :)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

sebelum entri...
snap2 pic dulu...
hehehe...

kakchik@ella berkata...

selamat bekerja .. cepat sehat ye dik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs