UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 12 Mei 2011

OWHHHH.... AKU MENGANTUK !!

~ Kene letak kaler merah lagi ; supaya semangat sikit pagi nih..:)


Mengantuk...sakit2 badan...dan mengantuk! Itu yang aku rasa sekarang. Ni sume dek penangan 'kebizian' yang melampau semalam. Macam yang aku citer sebelum ni ; aku dah bertukar ke Unit PRO. So banyak perkara yang perlu dipelajari.

Semalam plak dapat lagi tugasan baru yang memerlukan aku berurusan dengan pihak media coz jabatan aku nak buat satu program. Follow up call! Cukup mudah nak disebut .....tapi teramatlah payah nak dibuat.

Yelah bukan senang nak bercakap dengan orang yang kita nak dengan sekali call je. Terpaksa buat call berulang2 kali. Then bila surat yang kita hantar dikatakan tak diterima ....kenelah fax sekali lagi. Nak fax terpaksalah aku panjat tangga berkali2 coz unit aku yang baru ni ditingkat 1. Dan aku plak kat ground floor. Lif memang ada ; tapi nak tunggu pintu lif tu bukak rasa lambat sangat......hu3....

May be sebab tulah badan aku sakit2 pagi ni. Mata pun ngantuk je. Rasa tak cukup rehat je...

10 ulasan:

My Little Diary berkata...

yuhu... mengantuk ke?
sama lah kita disini pun mengantuk
ntah kenapa lah
mgkn kah cuaca yg tak sehat ni melanda negara kita??

fairus berkata...

BULAN 6 NI PON KITORANG ADA ROMBAKAN UNIT. SAYA PIN AKAN DITUKARKAN KE BAHAGIAN LAIN.. SO, DAH BANYAKLAH TEMPAT SAYA BERTUGAS. MEMULA PENDAFTARAN PASTU PEMUZIUMAN, PASTI ANTIKUITI PLAK.. :)

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y berkata...

humangaih..! sanggup tu m'daki tangga dr naik lift! perrgghh..! tabik springlah! klu org, tggu lift adalah heaven dr naik tangga, hokay..! ;P

misya berkata...

slmt pg.selamat bertugas

Solehah berkata...

kak, pi tido dulu dalam surau..hehe

amirah berkata...

sama la...nagntuk tak cukup2 tido dr hari minggu hari tu...

rasp berkata...

jom kita tidor berjemaah nak hehehe...
me pun ngantuk walo keje melambak!

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

mengantuk2 gak..
posing kene...
hehehe...

Ardini Humaira berkata...

wahh merah belaka :D

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y berkata...

merah itu thaksin sinawatra! ha3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs