UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 6 Mei 2011

JAMUAN PERPISAHAN DAN MERAIKAN HARIJADI KAKITANGAN UNIT PENTADBIRAN

~ Birthday Cake

~ Macam2 kuih ada ; karipap, karipap pusing, kuih lapis, jemput2 pisang...

~ Buah Apple

~ Menu utama ; Nasi hujan panas

~ Kari Daging

~ @ The pantry.....

~ Sempat posing dulu sambil2 buat keje kat pantry

~ Orang 'kuat' unit Pentadbiran...heh3.....

~ Me n Rosni



~ Dengan my officer....ex- officer la pas nih....hu3....Pn Rohani. Beliau pun bertukar gak....

~ My office....Tinggal kenangan je le lepas nih. Tapi tak jauh pun

~ Wif my officemate...

~ Gambar ini akan jadi kenangan nanti.....


~ CC Puziah n Puan Rohani ; my EO...

~ Ini aku punya......sume amik , tapi makan x abis pon.....hu3.....


Ini gambar2 sepanjang majlis jamuan kat unit Pentadbiran semalam. Unit aku sebelum ditukarkan ke bahagian PRO. Jamuan yang dibuat sempena pertukaran kakitangan ke unit lain dan juga meraikan harijadi kakitangan yang jatuh pada bulan Jan - April.

Macam2 ada. Makanlah sampai dah tak lalu lagi nak makan.Orang kata 'rezeki jangan ditolak ...musuh jangan dicari'....:)

16 ulasan:

kakchik@ella berkata...

Azzey mkn byk pun takpe. Azzey kecik je. Hihi.

fairus berkata...

bestnyer... lapar la plak tengok makanan tu..

Princess Nur berkata...

bestnya bila wat makan2 kat ofis kan? azzie kat jabatan mana ye?

alinac lover berkata...

wow! best2~

amirah berkata...

slmat bertugas di unit baru azzey

Citarasa Rinduan berkata...

aloaloo....banyaknya makanan..
nyami..
azeey, adat pertemuan....

dan selamat hai lahir utk kawan azeey

eelobor berkata...

huhuhu, gambar kuih berlatarbelakang alat2 pejabat...kelassss gitu

Solehah berkata...

sedap nasi ulam tu..lapar plk..

BLADE EDGE berkata...

salam..

meriah jer..ni mesti makan sampai kenyang ni..hehe

jeBateja berkata...

tu dia...makanan....kalau jemput blogger2 pun lum tentu habis....ahakz....

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

salam..
jangan habiskan makanan tu...gua mau sikit

D_08 berkata...

padanle oghang kate oghang koje gomen ni badan deme beso2....ghupenye banyak beno buat jamuan makan....hehehhe...

Ardini Humaira berkata...

beshnyyeeee jamuan ^__^

Woofer Storm berkata...

mcm best je makan2 besar ni.ehee lapar pula,rasa nak p makn je ni..hehhee

Klik hb akak gak^^

azieazah berkata...

Seronoknya dirai dan meraikan. Pantry pun lawo dan kemas gitu. Kalu makan skit pun leh rasa kenyang...

Selamat maju jaya buat yang bertukar dan juga yang kekal.

ArELeEz berkata...

org sker nasik ujan panas. sbb dia colourful! he3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs