UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 5 Mei 2011

MINUM RACUN LEPAS BUNUH TUNANG

Kenapalah dalam banyak2 air yang boleh diminum ; racun juga yang jadi pilihan. Bila dah akal dikuasai emosi inilah akibatnya. Cemburu punya pasal hilang semua pertimbangan yang ada.

Macam sorang lelaki ni yang sanggup membunuh tunang sendiri dengan menikamnya dan kemudian meminum racun untuk membunuh diri.Untuk berita selanjutnya boleh baca di sini - KOSMO


P/S: Korang minum apa pagi ni? Minumlah air yang memberikan tenaga ye.......:P

11 ulasan:

misya berkata...

macam2 ragam orang sekarang ni

Ardini Humaira berkata...

apela mamat tu...
isk...


dni minum kopi.. hehe

fairus berkata...

ini bukan akal dikuasai emosi.. tapi akal dikuasai syaitan..

relevan berkata...

belum minum lagi..

amirah berkata...

aduhai..ramai betul yg dah mental...ish ish ish..


pagi ni minum teh tarik 3 in 1

ArELeEz berkata...

minum 100+ lagik sodap dr minum racun! haish!

rasp berkata...

isk isk isk..
mcm2 org...
mcm2 ragam..
mcm2 citarasa...

Izan Ishak berkata...

pelik lah manusia skrg kan. dunia makin maju...tp otaknya makin mundur...

Akmal Ezzah Alias berkata...

macam2 dunia sekarang

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

minum air suam jew...

makdara TERdiva berkata...

bunuh la nyamuk ke..lalat ke..grrrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs