UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 3 Mei 2011

IT'S RAINING HERE....

~ Selamat pagi...............:)



It's raining here. just only. Kat tempat korang macam mana plak? Owhhhhhhhhhhhhhhh....so sleepy. Memang berat je nak keje pagi ni ; seberat kelopak mata ni nak bukak pagi tadi. Yelah dah 3 hari cuti. Beselah kan. Enjin pon sejuk lagi....hu3...

Selamat pagi juga untuk korang sume. Hujan yang turun ni rahmat dari Allah. Jom kita perbanyakkan doa. Mudah2an dilimpahkan kebaikan buat kita sume. Amin.

10 ulasan:

Hanis Azla berkata...

keluar rumah tak hujan lagi.. otw ke ofis dah rintik2.. sampai ofis dah lebat.. skrg ni pun renyai2 lagi.. sejuk rasanya pagi ni..

Ardini Humaira berkata...

dni rini panas terik :)

tengkorakemas berkata...

selamat pagi kak :)
apa lagi rahmat tu, doa banyak2, mana tau mustajab :)

My Little Diary berkata...

kat sini ujan dah benti... hehe

fairus berkata...

hujan pagi untuk manusia, hujan petang untuk ternakan dan tumbuhan.. Alhamdulillah syukur..

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ berkata...

bestnye hujan kt sana..di ganu panas terik dh mcm kemarau ;)

slm kenal..nak ddk sini boleh ;)

Mommy Fara berkata...

amboi, glamernya awak pagi nie!

awet muda....berseri je! =)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

itu la kalau penangan cuti lame...
tgk ceroi...
xcuti2...
hehehe...

kakchik@ella berkata...

pagi tadi hujan dingin .. skrg da mula panas. kc pn malas la sgt nak mula keja arini. ni la yg kita dpt lepas brcuti lama ye. hihi

ArELeEz berkata...

baru lps ujan lebat. punye la mengantuk mata nih! adeh3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs