UpDaTeR

Pengikut

Pages

Ahad, 14 Ogos 2011

MENU BERBUKA 9 RAMADAN ; KETAM MASAK LEMAK CILI API DAN CENDAWAN TUMIS AIR

Menu berbuka 9 Ramadan

Dah masuk 14 Ramadan ....dan baru hari ni ada kesempatan nak citer tentang juadah berbuka 9 Ramadan. He3......Ke'busy'an yang melampau...:)

So, hari tu kebetulan ada officemate yang jual cendawan. Aku pon dah lama tak masak sayur cendawan. Aku memang sker cendawan. Kalau tak masak sup aku akan masak cam gini je ; Cendawan Tumis Air .

Lauknya plak Ketam Masak Lemak Cili Api. Kebetulan my hubby n my princess pon sker lauk nih ......so senang le keje aku ; tak payah nak sediakan macam2 menu lagi....

Kalau ada yang nak try masak ketam cam gini bolehle jenguk2 kat SINI....:)

5 ulasan:

pena rozie berkata...

sedap...sedap...sedap....

wida berkata...

sedapnya..ketam masak lemak.

LYAfrina berkata...

KETAM TU Y BEST.. SUKAAAA

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

lamenye xmakan ketam...

ArELeEz berkata...

apsal xcourier sket? hu3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs