UpDaTeR

Pengikut

Pages

Ahad, 14 Ogos 2011

DAH LAMA AKU NAK BERGAMBOR KAT SINI ...JPM

Memang dah lama aku nak amik gambor kat sini ; since aku mula2 lapor diri kat Putrajaya 2 tahun lepas.......Cuma baru2 ni je (sebelum bulan pose hari tu) ada kesempatan.....

Nasib baiklah my hubby rajin layan kerenah 'sawan kamera' aku nih. Kalau tak memang tak kesampaian lagilah hajat di hati....hu3....

Yeah! Akhirnya aku di sini berdiri di hadapan mu ....JPM (Jabatan Perdana Menteri)......Hu3....


P/S: Actually aku minat dengan design bangunan JPM ni......Memang menarik....:)

6 ulasan:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

pose itu satu kewajipan...

Kalamhati berkata...

impian dah jadi kenyataan ye azzey..=)

azieazah berkata...

Beruntung AZZEY, ada lak si tukang snap. Posing ler puas2 tunaikan hajat hati, ye tak?

Kak Azie pun tingin gak nak bergambar di situ. Lum ada kesempatan lagi.

Ramadhan: Ucapan dan Kad Raya...

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y berkata...

if wat umah design camtu, best gak kan? ;P

tiefazatie berkata...

wah2..ifa xde pun amik gambo sini..hihi

Ardini Humaira berkata...

dni lom penah dapat p amik gambo sana hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs