UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 17 Ogos 2011

SHOPPING RAYA ; KARNIVAL JUALAN RAYA DI PRESINT 2 PUTRAJAYA

Mula2 macam nak pilih yang ni coz aku memang sker kaler putih camgini...:)

Dah mula pening tak tau nak pilih yang mana....

At last atas nasihat my image consultant ; sape lagi kalau bukan my princess..aku pilih yang ni.:)

Dah pilih2 bayorle plak.

Ini kat bazar jualan sempena raya ni. Sebulan kat Putrajaya , Presint 2. Tapi bukan tempat yang sama yang aku beli kasut tu. Yang tu dah abissssssssssssssssssss....:)

Aku dah penat tunggu my princess belek2 selendang..;(


Kan aku dah kata banyak pilihan...:)

Tq to my hubby yang rajin melayan kerenah wife dia yg sker shopping nih..* itupon kalau tengah ada RM...he3..*


Songkok murah2..:P

Beselah kan bila nak raya ni , mesti tak leh pisahkan dengan agenda shopping-menyopping. So kebetulan baru2 ni ada Karnival Jualan Raya di Presint2, Putrajaya. Itupon dah last day baru aku ada kesempatan nak pegi . Itu pon lepas member aku bagi tau kat situ ada giler2 punya sale.

Bila dah pegi last day, bertambah2 giler2 lah sale nyer. Handbag yang harga rm200++ boleh dapat dengan harga RM50++ je......hu3.....Ape lagi aku rembat le 1, plus handbag yang ada pun dah lama tak ganti. Coz aku ni bukan jenis sker tukar2 hand bag selalu.

Then, kasut plak 2 pasang boleh dapat RM50. Dah tak kira berapa harga. Macam yang aku pilih kat atas tu harga asal RM59.90. Dah ada peluang cam gini, aku beli 2 pasang sekali. Sepasang lagi heel untuk pegi keje.

Kalau ada yang bercadang nak cari tudung ke , songkok ke dan yang lain2 boleh le pegi bazar jualan raya kat Presint2, Putrajaya ni. Jualan sampai hari raya nanti. So jangan lepaskan peluang..*hu3...cam promote plak..*

8 ulasan:

amirah berkata...

bestnya shopping raya..saya belum start shopping lagi ni

fairus berkata...

TU HARI DAH TANGKAP JEANS AND TSHIRTS.... :)

arituarini berkata...

shoping sakan..

eMMe berkata...

skrg ni Jualan Raya Metrojaya, PICC sampai 20 Ogos..jom serbuuuu.....hehehehe....

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

dah stat shopping tue...

icee-yah berkata...

waa..best tgk sis shopping.hihi

shahrilhakime berkata...

agak2 nye poket sape yang kempih lepaih habeh shopping ni cik Azzey??? hehehe

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y berkata...

wah! tahun nie sume pakai wedgeslah. mak, kakak, kak aneem ngan org sume pilih wedges. boria! he3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs