UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 10 Ogos 2011

HADIAH HARI LAHIR DARI NUFFNANG



Wow! Rasa banggalah ; bila cek email hari ada email dari Nuffnang wish birthday dan bagi 4 keping pas percuma untuk menonton mana-mana filem di outlet TGV Cinemas . Aku pon memang selalu gak tengok wayang kat TGV Cinemas nih. Yang bese aku pegi; ÆON Cheras Selatan Shopping Centre kat Balakong.

Kalau masa kat kampung dulu selalu gak pegi AEON Kinta City Shopping Centre kat Ipoh.
4 keping tu ; sape nak bagi saje2. Aku , my hubby n my princess...3 orang. Okaylah tu. Ada extra satu lagi.....Ada sape2 nak join....he3......

Anyway, terima kasih aku ucapkan untuk PIHAK NUFFNANG yang sudi bagi 'hadiah' ni kat aku. Tahun depan bagi lagi banyak ek....he3.....Dan terima kasih juga untuk TGV Cinemas yang sponsor 'hadiah hari jadi yang surprise' nih.....:)

11 ulasan:

shuhadah Zainol berkata...

wahh..dpt tiket free..

anyway happy birthday kak azzey..:)

::EIDA:: berkata...

Bestnya !!!

NM02 berkata...

ai pun tak pegi amek lagi

tolong amekkan buleh?

hehehe

misya berkata...

rezeki tu,selamat berpuasa kak azzey

qemaishak berkata...

wah untung...

Happy birthday ye..moga bahagia selalu..

AnneRaini berkata...

nape sy punye birthday nuffnang tak bg papepun???tak aci tau

Tanpa Nama berkata...

tumpang seronok ngan azzey...

selamat berpuasa... ~

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y berkata...

woot2! nak follow! bila?

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

join...
hehehe...

Unknown berkata...

best best...rezeki bulan ramadhan.. :)

Myra Jay berkata...

Wahhh bestnyer... tahniah ye ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs