UpDaTeR

Pengikut

Pages

Sabtu, 6 April 2013

Kenangan Terindah 2012

 Alhamdulillah...Allah makbulkan doa seorang ibu. My Princess dapat 8A dlm PMR 2012

Terus memanjatkan syukur pd Mu Ya Rabb...satu demi satu doa hambaMu ini Engkau makbulkan. 

Macam yang aku janjikan sebelum ni (JANJI KE??? ..He3...)
Just want to share sweet memories for me n my family in 2012...

Janji Allah itu pasti. Dia tidak pernah jauh dari kita hamba-Nya...
Mintalah padaNya pasti Dia akan beri
Alhamdulillah Allah makbulkan doa seorang ibu
Bila My princessdapat straight A (8A) dalam PMR 2012
Memang tak sangka....tapi memang menaruh harapan
Sukur Allah makbulkan

Dan kejayaan dan penghargaan untuk diri sendiri bila aku dapat Anugerah Perkhidmatan Cemerlang (APC)
Yang memang diidam-idamkan oleh penjawat awam macam aku ni.
Salah satu whishlist aku masa mula-mula masukkerja dulu tercapai juga
Berkat doa seorang ibu dan doa dari semua...

Hati berbunga-bunga.....dan tak lupa sujud syukur tanda berterima kasih padaNya..
Mudah-mudahan urusan aku dan family selepas ini terus dipermudahkan
Dengan Rahmat dariNya....amin

Untuk kawan-kawan semua tolong doakan juga ye.....
LUV U ALLS LILLAHI TA'ALA


*Di sebalik musibah....ada hikmah. Di sebalik kesusahan ....pasti ada kesenangan. Itu yang Allah janjikan *



7 ulasan:

NzA berkata...

TAHNIAH utk si comel, ibu n ayahnya di atas kecemerlangan dlm PMR.
Juga tahniah utk azzie krn dpt APC....rezeki 2012.

rinduan citarasa berkata...

Tahniahhhhh

Ya Allah. syukur sgt.. Ayu rasa keseronakkan Azzey sbagai seorg ibj.
lagilah Azzey pun dpt anugerah dr office.

azzey berkata...

NzA: Tqvm. *big hugs*

Ayu: tqvm ayu.

ArELeEz berkata...

hadiah a_bern utk 8a coming soon.. tgh packing nk poslaju. hadiah besday tggu gj lah.

azzey berkata...

Areleez: hu3...dia mmg tanya2. dia kata acu ni tipu je.....hu3....

InaAchik berkata...

Alhamdulillah...
TAHNIAH princess walopon terlambat.

azzey berkata...

inaachik: tqvm..x pe..yg penting mohon trus mendoakan kebaikan utk my princess..;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs