UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 4 April 2012

APA LAGI YANG PENTING DALAM HIDUP INI SELAIN DARI KEBERKATAN


Assalamualaikum semua. Alhamdulillah masih diberikan-Nya ruang dan peluang untuk bernafas lagi hari ini. Syukur juga pada-Nya kerana menghidupkan setelah mematikan (menidurkan).Sesungguhnya Dialah Yang Maha Berkuasa atas segala sesuatu.

Pukul 7:45 pagi aku dah sampai office hari ni. Merempit dengan my hubby. Dah lama gak tak drive sendiri. Tak pelah atleast jimat sikit duit minyak...:) Lagipun dari rumah ke office aku dalam 7-8 minit je. Kalau dapat office kat sebelah tangga umah lagi bagus...hu3..

Apa-apa pun bersyukurlah kita masih diberikan rezeki melalui kerja yang kita ada sekarang ni. So, jalankan lah kerja dengan sepenuh tanggungjawab dan amanah. Mudah-mudahan kerja kita dipermudahkan dan mendapat keberkatan. Kerana tiada yang lebih penting dalam hidup ini selain daripada keberkatan. Insyaallah...

4 ulasan:

LYAfrina berkata...

amin...
kerja biarlah ikhlas n jujur.

fairus berkata...

ALHAMDULILLAH SYUKUR..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

alhamdulillah...

ArELeEz berkata...

7.45 a.m dh sampai opis??? wah3! org br bangun tido kot. ha3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs