UpDaTeR

Pengikut

Pages

Ahad, 15 Januari 2012

GAMBAR DULU-DULU

Masa majlis khatam Quran aku dengan my litle bro Rozaneem suatu ketika dulu....

Selamat berhujung minggu untuk semua. So, pagi-pagi minggu camni elokle kalau layan entry yang santai je ye. Saje nak share gambor aku suatu masa dulu. ...

Citernya.....gambor ni masa aku dengan my litle bro Rozaneem khatam Quran bersama-sama. Kalau tak silap gambor ni diambil dalam tahun 1992 tak pon tahun 1994. Masa tu umor pon belasan tahun lagi. Kelakor bila tengok balik gambor ni. Siap pakai baju pengantin lagi tu. Make up plak Mak Tam yang tolong makeupkan. Mak tam ni wife kepada adik my mum.Masa tu dah rasa kita lah yang paling anggun. Ha3......

Bila tengok gambor-gambor lama ni ...rindu plak pada kenangan dulu.....hu3....

*Picture credit to my litle sista Areleez

8 ulasan:

azieazah berkata...

Seronok kan tengok gambar2 kenangan dolu-dolu...

Majlis khatam mesti ada bunga telur, pastu bunga tu campur campur dari koleksi masa kenduri, kan? hehehe

ieda berkata...

aah kenangan lama nie
akak pic khatam x der punnn huhuh
dulu x hinggat nak amik gambooo

Kalamhati berkata...

mahal tu gamba2 kenangan ni kan..huhu

fairus berkata...

SERONOK KAN DAPAT MENGIMBAU KENANGAN LAMA.. ;)

nur berkata...

Azzey,
Lain sangat rupe..

ctpayong berkata...

kadang2 tu mcm tak percaya yg dlm gambar tu kita kan. selalu cakap dlm hati...aku ke ni? apsal itam semacam je?

perasan konon sekarang putih...adehhh.

ArELeEz berkata...

org yg paling kiut lagik jelita kan? ahaks3..

ekabukanmakcikkau. berkata...

ihhh kalau aku tolong ahh nak letak gambar aku masa kemetot skema gila kot weh hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs