UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 21 April 2010

My NieCe...Lip2 @ RiFqAh & mKn@ UmH Adik...

~A-tien, Lip2 & Aku

~ Aku & lip2..geram betullah aku nagn budak kecik nie...siap ngan spek hitam lagi...

~ A-tien & Lip2



~ Lip2 nie anak sedare aku...tp mmg sejak dh mula becakap lg..aku biasakan dia panggil aku ibu...budak kecik nie mmg pandai betol posing bila dpn kamera..siap senyum lagi..x yah suruh2..ishk ishk..x tau le aku bebudak skrg..pandai sgt bergaya sakan..tp yelah..mcm mane mak sedare..mcm tu jglh ank sedarenye..ye x kengkawan ha3..

Mase kt umah adik aku (areleez) ari tu...x sudah2 dgn spek hitam dia...yg kelako..bila dia bejalan mcm x npk..main langgo je ape yg ade...pecah perut we alls gelakkan dia

~ Mak aku tgh wt sambal belacan...Tgk tu LIP2 bzb je nyibuk kt sebelah.Bila aku nk snap gambo dia..on d spot dia tgk aku n senyum...hai anak sedare aku yg 1 nie...x tau nk kate ape dah..ishk ishk...

Actually mlm tu mmg x rancang pon nk g umah my sister nie. ..memula plan nk g ptg after blk dr pekan watkan cermin mata A-TIEN.tp diorang plak x de kat umah...so tkr plan pg sebelah mlmnye...anyway layanz jelh gambo2 nie ek....

2 ulasan:

ArELeEz berkata...

xbuleh blah la tgk lip2! cam s jibeng jerk! ha3..

azzey berkata...

lebih dia dpd s jibeng...he3..mmg geram je tgk budak kecik gemok nie....he3....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs