UpDaTeR

Pengikut

Pages

Isnin, 12 April 2010

MY MUM....Pn Siti Rosiah Abdul Majid

Inilah my mum....Pn Siti Rosiah bt Abdul Majid....insan yang paling banyak berjasa dlm hidup aku.tanpa dia aku takkan ada di tahap ini....mmg tak gah sgt ape yg aku ade skrg....but at least krn dia yg melahirkan aku...aku dpt kecapi sume yg ade hr ni...T KSH MAK...LUV U SO MUCH...
Aku n adik2 kehilangan abh sejak we alls kecik lagi...that time i'm still 7 yrs, my brother 5 yrs n my younger sister 6 mths....abah we alls accident dgn lorry n meninggal kat tpt kejadian...btl2 in front of my school.SKCJ..ms tu dia baru nk kua skolh after drop me @ the school...
From that time n onwards...my mum yg besarkan aku n adik beradik...mcm2 keje yg dia buat....semata-mata utk mencari rezeki yg halal...klu nk story psl susah n payah..x yh la story kt aku....wat buang mase je...aku dh rase mcm2 susah dah selama ni...imagine...1 day after SPM aku terus cr keje sorang2 kat bdr T.I...semata-mata nak ringankan beban mak ku...in fact.... i'm d eldest in my family...tawaran further study pun aku tolak sume...form 6, ipta....semata-mata tak nak susahkan mak aku...
Tp skrg mak mungkin dh mampu tersenyum (aku gunakan p'kataan 'mungkin' coz aku x dapat meneka hati naluri beliau) coz aku n adik2 dah bekerja n dpt menyumbang sesuatu pada beliau. tapi kau tahu sume tu x boleh balas jasa beliau pada kami..
Harapan n doaku....semoga dia dilimpahkan kesihatan yg baik n di panjangkan usia....krn aku n adik2 masih memerlukan doanya...walu setinggi mana pun pangkat dan kedudukan kami...takkan bermakna tanpa doa dan restunya.....AMIN....

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs