UpDaTeR

Pengikut

Pages

Isnin, 12 April 2010

KURSUS PENGENALAN ASAS @ INTURA....

DARI KIRI: Aishah, Zura, Rozey, Hanizah, Ju & Hidayah...

BERDIRI DARI KIRI: Aishah, Rozey, Ju
DUDUK DARI KIRI : Hidayah, Hanizah, Zura

..Kenangan mlm dinner di INTURA..1 day before d course finish...Kt ctulah aku mula knl ngan selok- belok alam pekerjaan as a gvnt. servant....mmg lh cite nie agak dah lama....JULAI 2009...tp tgh aku rajin nk tulis blog nie...lantakle aku nak cite ape pon,,, jnji blog aku x kosong....n terisi nagn something yg ilmiah. important n memorable....kah3...dh mula merapu...
Dah lame tak jumpa member ni..except ju coz dia keje nerby ngan offc aku...aishah pon jumpa during d JPA exam...Hidayah ade jg ctct wlu x slalu...tp zura n Hanizah mmg dh loss ctct terus...yag kau tau zura kt JPM N Hanizah dh blk Sabah...klu le u alls terbaca dgn tak sengaja blog nie... roger2 le i k...Teringat lagi kngn kita mkn mlm dinner tu...segala mcm mknan yg ade penuh atas meja...mmg best...ingat lagi x senaman tepuk lalat en Azami....hu3....SO SWEET N BEAUTIFUL MEMORY....

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs