UpDaTeR

Pengikut

Pages

Isnin, 19 April 2010

HoNeYmOoN @ LaNgKaWi....PaRt 4...

~ aku kat dalam Rumah Mahsuri..npk x potret Mahsuri kat dinding tu...

~ in front of ' D Kota Mahsuri'..kt dlm nilah ade Telaga Mahsuri, Rumah Mahsuri , Makam Mahsuri n mcm2 lh ttg Mahsuri





~swimming pool @ ASEANIA Resort..




tetiba jer Aku interested nk snap pict. pokok nie...may b coz of the kerendangan n ketinggian pokok berkenaan....so layanz jer la ek!!!

my huby in front of " D Makam Mahsuri"...


pose mengancam aku kat Makam Mahsuri..

Telaga Mahsuri



~ D first place yg we alls terjah is KOTA MAHSURI...Ramai juga orang ari tu.Cuaca dh le panas banget..mmg skt kepala dibuatnya...Tp dek krn nak tgk apa yg ade kt dlm aku gagahkan juga diri...
~kat makam mahsuri sempatlh bergambar..posing2 ckt..then g kdi cenderamata yg ade kt situ...bkn ape sgh cni coz nk chek-in pon blm kul 2 lg..so jln2 dulu..
~masa masuk Rumah Mahsuri tu mcm terbayang2 je kehidupan Mahsuri ms kecik..biasalah aku mmg suka berimaginasi..he3...tp tetiba mcm feel something..so pelagi..bukak langkah..teruskan langkah n turun ke bawah...ha3...bkn pe..dh x ade org kt ctu, aku n hubby je..tu yg rase lain tu...
* to be continue...








Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs