UpDaTeR

Pengikut

Pages

Ahad, 13 November 2011

JALAN-JALAN CARI MAKAN - RESTORAN CEMPAKA RIMBA, PKNS BANGI

Entry Jalan-Jalan Cari Makan kali ni, aku nak citer tentang Restoran Cempaka Rimba ni plak. Nama restoran pon dah sedap didengar ; itu juga yang menyebabkan aku ajak my hubby try makan kat sini.



Sementara tunggu makanan yang diorder sampai , macam beselah.....kamera hp pon jadilah. Posing tetap posing....hu3...

Set Asam Pedas for me.....:)

Tenung2....jeling2...he3...

My hubby yg sempat 'beraksi'....hu3..

Actually Restoran Cempaka Rimba ni kat PKNS , Bangi je ; tak jauh mana pon.Cuma tak penah try makan kat sini. Sesuai sangatlah kalau yang sker shopping, penat-penat shopping tu bolehlah singgah makan. Bila dah cuba not badlah. Boleh le dimasukkan ke dalam list tempat-tempat makan yang boleh dicuba kalau sesekali nak tukar selera. Harga pun tak mahal, kira berpatutan lah.

Yang paling aku tertarik kat sini ; ABC yang menarik hiasannya. Sampai rasa sayang nak habiskan. May be ini salah satu menu yang WAJIB dicuba kalau datang ke sini. Rasa ABC nyer memang sama je cam ABC yang bese kita cuba. Cuma deco nyer tu yang menarik perhatian aku. Tak caye? Cubale tengok picture kat bawah tu...:)


Suasana dalam restoran

Aku tertarik dgn deco ABC nih....*sampai rasa sayang nak habiskan...he3...*


Air bandung for me

Nasi Goreng Udang for my hubby

Menu pun macam-macam jenis. Set Asam Pedas nyer memang tak mengecewakan. Selain tu macam beselah ada juga yang goreng-goreng macam Nasi Goreng Udang...Nasi Goreng Kampung.....Tomyam dan macam-macam lagilah.

Tempat duduk plak kita boleh pilih ; samaada nak dok atas kerusi atau nak bersila. Aku pilih yang bersila, saje nak rasa macam makan kat umah. So, pada sesiapa yang tak pernah ke sini.....Boleh lah cuba bila ada kelapangan dan yang pastinya bila datang ke Bangi ye..:)

*SEINDAH RUPA...SESEDAP RASA , CUBALAH!

7 ulasan:

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y berkata...

nak jugak.. nak jugak.. hu3..

eh! abern makan ape?

DeQWa berkata...

adoiii,,,,tgk lauk2 tue rase lapo lak...

jeBateja berkata...

kawan den kato...makanan barat dia pun hensem sedapnya...ahakz

Ardini Humaira berkata...

cunnye ABC dia! :D

azhariahzuber berkata...

pi bangi bleh la try

eMMe berkata...

Azzey, dok mana? dulu selalu gi dgn parents, dulu sedap tau...tapi tak tau la skrg... ade skali tu gi situ, dgn Mr HuB, tak sedappp..tu yg tak mo gi dah...tapi skrg tgk dah cantek, rajin wat renovate la tokey dia ni, manyak masyukkk, n maybe manyak sedap la kot skrg nih...

NN berkata...

wahhh... tertarik dgn ABC dia..
Inspirasi Nurul Ain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs