UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 1 Jun 2011

KORANG SEBUT NI APA? GETUK UBI KANNNNN

Aku panggil ni getuk ubi....

Korang sker tak makan ni? Aku panggil ni getuk ubi. Ubi kayu rebus yang dilenyek dan dikepal bulat dan kemudian digoreng.Aku sker makan getuk ubi ni cicah sambal ikan bilis. Sedapppppp.Kat depan Masjid Kajang ada gerai menjual getuk ubi nih. Kalau pakcik tu tak meniaga .....tak dapat le aku nak makan getuk ubi.Sesuai gak untuk minum petang nih...

12 ulasan:

zeqzeq berkata...

Ubi stelor lagi maniz,

mzhany berkata...

ubi ketuk rasanya, ahah ntah sbb jarang beli

alinac lover berkata...

ERR..XTAU APA NAMA HEHE

ibnubaba_04 berkata...

getuk tu cam cucur ke??

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

xpernah dengar name tue...
hehehe...

Azhariah Zuber berkata...

kami panggil ubi bulat,...haha....sedap lah kuih ni, lama tak makan

wahida berkata...

saya panggil ubi ketuk...hehe...

sedapnya...lama tak mkn...nangis tgk...huhu...

dah klik HB...

sW33tdARLiNG berkata...

sedappp... tapi mmg tak tahu apa nama dia

ArELeEz berkata...

getuk ubi xtau. klu cekodok org tau la. ha3..

fairus berkata...

saya sebut ubi ketuk.. :)

aLieF si Muncung ManiS berkata...

saya suka ubi ni!!! sedap...:P

Mama Gee berkata...

tssseedappnyaa....lama tak makan le...x jumpa jual kt putrajaya nih..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs