UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 11 Mei 2012

JALAN-JALAN CARI MAKAN - KFC, TESCO KAJANG


Burger KFC


Dah lama tak pekena KFC. Suatu petang yang damai......hu3...aku, my hubby dan my princess pegile ke KFC kat TESCO Kajang. We alls prefer KFC kat TESCO Kajang ni coz senang sikit nak parking ; tak busy sangat. Kalau KFC kat bandar Kajang tu memang le dekat je (kat sebelah PIZZA HUT), tapi crowded sikit. Lagi-lagi kalau lepas gaji keluar. So, kat TESCO Kajang ni lebih selesa.

Bila dah lama tak makan kat KFC, tekak ni pun secara automatik memanggil-manggil je menu-menu yang ada kat KFC tu...heh3......That's why sampai ke KFC tu.Actually aku bukanlah penggemar tegar KFC. Setakat nak lepaskan rasa teringin je sesekali. Kalau makan ayam KFC tu pon seketul susah nak abis! Selalunya my princess atau my hubby yang tolong abiskan...

Kali ni teringin plak nak makan burger KFC. Order la satu untuk diri sendiri. Tapi itu pon tak abis juga. My hubby juga tolong abiskan. Kalau makan ayam aku sker yang ori compare dengan spicy. Kalau spicy memang tekak ni agak susah nak terima!

Tapi kalau ori......bolehlah juga layan sesekali.Amacam? Korang plak sker ori ke spicy?


*LIKE EK...:)


6 ulasan:

fairus berkata...

ORANG KATA, NAK MAKAN BURGER SEDAP DI MC DONALD.. NAK MAKAN AYAM SEDAP DI KFC.. ORANG KATALAH, BUKAN SAYA KATA.. :)

rintzpalil berkata...

Saya suka spicy. anak saya memang peminat bugger KFC.

rintzpalil berkata...

Saya suka spicy. anak saya memang peminat bugger KFC.

logorithm berkata...

I suka yang spicy.

Hari tuh pun I gi KFC setelah sekian lama tak pekena KFC.

I order the new KFC Pokkits. Curious sebab harga RM2,60 jer.

Tapi bila order siap, alahai... sebenarnya kecik jer Pokkits nih. Dalam gambar nampak besar. Hehe...

Anyway, memang sedap Pokkits nih. Memang betul tagline dia 'The end is the best!'

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y berkata...

bila nk belanja org mkn kfc? hu3..

Tinta Emas berkata...

Tekak ni mcm nak makan KFC aje...tapi saya x suka burgernya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs