UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 1 Februari 2012

WORDLESS WEDNESDAY - JAMBATAN SERI WAWASAN, PUTRAJAYA


* Yang sebenornyer dah lama nak bergambor kat sini……baru kali ni menjadi

11 ulasan:

fairus berkata...

TERINGAT DULU SEMASA BELAJAR DI "U". SAYA BUAT PROJEK DOKUMENTASI PTRAJAYA... MASA TU PUTRAJAYA BELUM LAGI SIAP SEPENUHNYA..

Kerull berkata...

salam azzey...wah posing sakan nampak..tapi cantik..nampak classic..

ArELeEz berkata...

oo.. nama dia jambatan seri wawasan ke? org bnyk dh amik gambar kat sini tp, xtau pun ape nama jambatan tuh?! he3..

JunAina berkata...

Dah lama tak gi putrajaya....dulu2 borink lepak2 kat dataran masjid...hehehee...

!eNa PnG berkata...

dah lama tak g sana..

Citarasa Rinduan berkata...

cantik, hilang windu dgn azzey

Mama Ema berkata...

bila nak bergambar kat sana juga..hehehe

CuTeMiUt78 berkata...

posing2..

qemaishak berkata...

Sama la lama dah nak bergambar tapi tak tercapai lagi huhuhu time pergi je ada je halangan nak bergambar sini

eMMe berkata...

alaa..gi Putrajaya tak gi tau, kalo tak leh jumpe, heheheeh~

Zarul berkata...

cantik gambar ..popular sungguh jambatan tu..polis tak de halau pulak yer..selalunyer ada je dorang dok ngalau

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs