UpDaTeR

Pengikut

Pages

Sabtu, 4 Februari 2012

MY BREAKFAST TODAY - PULUT WIF SAMBAL TELUR MATA


Selamat pagi. Dah breakfast? Breakfast apa pagi ni? Breakfast kat luar ke kat umah ? Aku breakfast kat umah je. Masak pulut makan dengan Sambal Telur Mata. Pas tu goreng ikan masin. Tapi gambar pulut dengan ikan masin tak sempat amik ; tau-tau dah abisssssssssssssss je. he3....

Sedap layan pulut nih...tapi kalau tak tahan sakit badan coz orang kata pulut ada angin.....Ntah ler. Aku memang sker pulut....Belasah dulu....bila sakit-sakit badan mintak hubby tolong picitkan....hu3....buleh gitu???

10 ulasan:

nur berkata...

Sedapnye breakfast azzey..

Errah berkata...

sedapnye..tak pernah lagi makan pulut ngan telur mcm2..

Sharinginfoz berkata...

alamak tak pernah cuba benda alah ni, sedap ke

kakchik@ella berkata...

lama tak makan pulut dengan sambal bilis. hihi.

ieda berkata...

wahh nie 1st time dgr nie ...

Hairun Azmi Hashim berkata...

Pulut juga feberet saya..

Jom join Giveaway Sulung Miecyber's Blog

http://www.miecyber.com/2012/01/giveaway-sulung-miecybers-blog.html

fairus berkata...

PULUT + TELUR... RASANYA SAYA TAK BOLEH MASUK JE..

ArELeEz berkata...

klu cicah sambal tumis ikan bilis yg mak wat, lagik la.. perrgghh..! xtoleh kiri-kanan dah! he3..

munna berkata...

anak munna suka sgt makan pulut.... makan dgn ikan masin..sedapnya...

kay_are berkata...

sambal tu macam kaya pun ade.. sedap!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs