UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 26 November 2010

DAPAT BABY LAGI

Tengah ghalit menaip...tiba-tiba handphone berbunyi........Ada MMS. Pelik.....sape plak yang send MMS kat aku ..........Bila tengok nama pengirim..."Pak Andak"...........

Then bila aku view jw MMS .......nampaklah wajah comel seorang baby. Terus aku teringatkan Mak Andak aku (adik my mum).Aku ada citer tentang dia masa beraya ke Shah Alam hari tu. Rupa2 nya dia dah bersalin.

Tapi yang kelakornya, MMS tu memang semata-mata gambar je. Tak de plak Pak Andak aku citer......baby girl ke....baby boy ke........Ataupun keadaan Mak Andak aku macam mana ke......Agaknya excited sangat kot....Heh3......even ni anak ke-4 mereka. Apa2 pun tahniah untuk keduanya.

* Picture baby tu later aku upload ek.....:)

3 ulasan:

eelobor berkata...

bila la rezeki saya nak sangkut lagi nie

alin berkata...

excited sgt la tu..hahahaha..

Atikah Huda Mohd Jobri berkata...

tahniah,,,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs